Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

Teijon vinkit yritystekstiilien hankintaan

Loppuviikosta olisi tykypäivä, mutta samperi soikoon – tsemppihenkiset paidat puuttuvat! Onko tuttu tilanne? Saamme teille printtipaidat varastotuotteista parissa päivässä, mutta jatkossa kannattaa tehdä suunnitelma ja olla ajoissa liikkeellä. Kaikkien yritystekstiilien valinnan ratkaisee käyttötarkoitus ja käyttäjäryhmä. Vaikka kyse olisi vain t-paidasta, tulee miettiä meneekö paita työkäyttöön, annetaanko se lahjaksi vai onko se osa tapahtumaa. Myös käyttöikä merkitsee – […]

Kuinka liikelahjalla voidaan tukea yrityksen tarinaa?

Tarinallistaminen muuttaa asiakaskokemuksen tarinakokemukseksi. Tarinat ja tarinankerronta ovat olleet ihmiskunnalle tärkeitä kautta aikojen. Maailman päämäärähakuinen muuttaminen vaatii tunteisiin vetoavan tarinan. Tarinallistamisen edut kannattaa hyödyntää myös liiketoiminnassa. Tarinallistamisessa tarina on yrityksen liiketoiminnan punainen lanka – juoni, joka tukee erottumista, ohjaa liiketoimintaa ja tekee palvelusta asiakkaillesi kokemuksen. Tarinallistaminen tarkoittaa siis juuri tätä: yrityksen liiketoiminnan muotoilemista tarinan kautta. […]

Jokainen tapahtuma on mainio tilaisuus

Onnistuneessa tapahtumamyynnissä tuotevalikoima, tapahtuman yleinen ilme ja brändi kohtaavat. Parhaimmillaan asiakkaat löytävät tapahtumasta muiston, jota käyttävät mielellään pidemmänkin ajan. Kokosimme yhteen parhaat vinkit ja menestyksen avaimet onnistuneeseen tapahtumatuotteistamiseen. High Peakilla tuotesuunnittelu tehdään aina yhdessä tapahtuman järjestäjän kanssa. Tuotevalikoima ja sen ilme luodaan tapahtuman yleisen ilmeen, brändin ja annettujen suuntaviivojen mukaiseksi. High Peakin tuotevastaavana toimii Maija […]

Onko profiloitu työvaate tulossa myös suomalaistoimistoihin?

Henkilöstön pukeutuminen on tärkeä osa yritysilmettä. Yhtenäinen pukeutuminen vahvistaa yrityskulttuuria ja arvoja yrityksen sisällä. Ulkopuoliselle hyvin tehty profilointi on yrityksen kävelevä käyntikortti ja osa markkinointistrategiaa.  Monilla aloilla työvaatetus on itsestäänselvyys, ja vaatteilla on alakohtaisesti omat tehtävänsä. Ne suojaavat työntekijää tai tuotetta, tukevat ammatti-identiteettiä ja brändiä tai tekevät yrityksen muuten erottuvaksi. Lisäksi tietyt toimialat, kuten pankki ja […]

Viisi steppiä onnistuneen liikelahjatilauksen tekemiseen

Oletko hankkimassa liikelahjaa, mutta et tiedä kuinka toimia ja mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon? High Peak laati helpon ostajan oppaan, joka helpottaa niin lahjan valitsemista kuin tilauksen tekemistäkin.   Mitä haluat viestiä ja kenelle? Lähde liikkeelle siitä, kenelle lahjan ostat. Puhutteletko lahjalla asiakkaitasi, yhteistyökumppaneitasi, työntekijöitäsi, vai tilaatko kenties giveaway-tuotteita kesäfestareilla jaettavaksi? Pohdi, mitä esimerkiksi janoinen […]