Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

tuote mediana

Giveaway-tuotteesta kansainväliseksi uutiseksi: olympiahuuma edistää hyvää asiaa

Ensi kuussa, tarkemmin 5. elokuuta, koko maapallo pysähtyy seuraamaan Rion olympialaisten avajaisia. Siitä vajaat kolme seuraavaa viikkoa kuluu televisiota seuratessa, kun maailman parhaat urheilijat ottavat mittaa toisistaan. Koko maailma pidättelee hengitystään, kun Usain Bolt tavoittelee kolmansia kultamitaleitaan kolmansissa olympialaisissaan, kolmessa eri lajissa: 100m, 200m ja 4 x 100m. Tällaista kolminkertaista triplakultaa ei ole kukaan koskaan […]

Tuote viestinviejänä – liikelahja mediana

Sisältömarkkinointi, some, markkinoinnin automaatio, abribussit, näyttötaulut… Mikä nykypäivän mediamixissa on liikelahjan rooli? Voiko liikelahja viestiä omaa tarinaansa? Voiko tuote toimia yrityksen omana mediakanavana? Markkinointiviestinnän viikolla entinen Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja, nykyinen Era Content Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Anu Nissinen puhui siitä, miten nykypäivänä menestyneimmät yritykset toimivat itse mediana. He luovat, jakelevat ja tuottavat arvokasta sisältöä […]