Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

Tuloksellisuus

Giveaway-tuotteesta kansainväliseksi uutiseksi: olympiahuuma edistää hyvää asiaa

Ensi kuussa, tarkemmin 5. elokuuta, koko maapallo pysähtyy seuraamaan Rion olympialaisten avajaisia. Siitä vajaat kolme seuraavaa viikkoa kuluu televisiota seuratessa, kun maailman parhaat urheilijat ottavat mittaa toisistaan. Koko maailma pidättelee hengitystään, kun Usain Bolt tavoittelee kolmansia kultamitaleitaan kolmansissa olympialaisissaan, kolmessa eri lajissa: 100m, 200m ja 4 x 100m. Tällaista kolminkertaista triplakultaa ei ole kukaan koskaan […]

Vältä näitä: 4 yleisintä virhettä promotuotteiden valinnassa

Tuntuuko sinusta, että promootiotuotteenne eivät toimi toivotulla tavalla? Päätyvätkö hankinnat asiakkaiden sijaan täyttämään varastojen hyllyjä? Lue listamme yleisimmistä virheistä promotuotteiden hankinnassa ja katso, löytyisikö syy niistä! 1. Lahjasi on kiva, mutta ei hyödyllinen Promootiolahjan tarkoituksena on jättää kohderyhmään kuuluvan asiakkaan mieleen muistijälki, joka aktivoituu joka kerta kun hän näkee lahjasi. Parhaiten tämä onnistuu, jos lahjaa […]

Lahjonta kannattaa

Viime aikoina moni italialainen poliitikkokin on ymmärtänyt, että lahjonta ei kannata. Me emme kuitenkaan ole samaa mieltä! Emme kuitenkaan yllytä sinua laittomuuksiin: meistäkään ihan mikä tahansa lahjonta ei kannata, vaan asiakkaidesi ja yhteistyökumppaniesi muistaminen käytännöllisten ja laadukkaiden liikelahjojen muodossa. Tässä muutama fakta miksi näin. Muistettavuus on parempi kuin muissa medioissa Nykypäivänä eri mediakanavia on lähes […]