Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

promotuote

Terveiset PSI -messuilta!

High Peakin vuosi 2018 alkoi kansainvälisillä messuilla, jonne kasasimme oman neljän henkilön iskujoukon. Kohteenamme oli Saksan Düsseldorfissa järjestettävät PSI messut, jotka kerran vuodessa keräävät saman katon alle mainos- ja liikelahja-alan tavarantoimittajia. Tämän vuoden reissulla Heikki edusti yrityksemme myyntipuolta, Natalie katseli messuilla ostajan silmin, Jukka keskittyi sopimusneuvotteluihin toimittajien kanssa ja itselläni mielessä pyörii seuraava kuvastomme sekä […]

Mainoslahja mukaan messuille vai ei?

Syksy on jälleen koittanut ja messukausi on alkamassa täydellä vauhdilla. Moni messuosallistuja pohtii, miten erottautua ja jäädä messuvieraiden mieleen. Onko promotuotteista oikeasti hyötyä vai ovatko ne vain ”pakollinen” paha? PPAI:n (Promotional Products Assosiation International) toteuttamat laajat tutkimukset kertovat meille totuuden.   Vain harva jättää ottamatta promotuotteen Give away-tuotteet saavat ihmiset tulemaan osastolle. Tutkimusten mukaan 23 […]

Vältä näitä: 4 yleisintä virhettä promotuotteiden valinnassa

Tuntuuko sinusta, että promootiotuotteenne eivät toimi toivotulla tavalla? Päätyvätkö hankinnat asiakkaiden sijaan täyttämään varastojen hyllyjä? Lue listamme yleisimmistä virheistä promotuotteiden hankinnassa ja katso, löytyisikö syy niistä! 1. Lahjasi on kiva, mutta ei hyödyllinen Promootiolahjan tarkoituksena on jättää kohderyhmään kuuluvan asiakkaan mieleen muistijälki, joka aktivoituu joka kerta kun hän näkee lahjasi. Parhaiten tämä onnistuu, jos lahjaa […]