Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

promootio

Giveaway-tuotteesta kansainväliseksi uutiseksi: olympiahuuma edistää hyvää asiaa

Ensi kuussa, tarkemmin 5. elokuuta, koko maapallo pysähtyy seuraamaan Rion olympialaisten avajaisia. Siitä vajaat kolme seuraavaa viikkoa kuluu televisiota seuratessa, kun maailman parhaat urheilijat ottavat mittaa toisistaan. Koko maailma pidättelee hengitystään, kun Usain Bolt tavoittelee kolmansia kultamitaleitaan kolmansissa olympialaisissaan, kolmessa eri lajissa: 100m, 200m ja 4 x 100m. Tällaista kolminkertaista triplakultaa ei ole kukaan koskaan […]

Älä sorru näihin liikelahjoja antaessasi: 4 yleisintä virhettä

Tilasit lahjaksi tyyriit ulkoilutakit, mutta edes henkilökunta ei tunnu käyttävän niitä? Lupaava liidi ei koskaan palannut asiaan joulutervehdyksen jälkeen? Kokosimme yleisimmät kompastuskivet liikelahjojen maailmasta. 1. Pilaat lahjan ylibrändäyksellä Liikelahja kertoo asiakkaallesi, että arvostat häntä ja aktivoi muistijäljen yritystäsi kohtaan joka kerran, kun hän näkee lahjan tai käyttää sitä. Erityisen hauska, tyylikäs tai hyödyllinen lahja saa […]

Hyödyllinen lahja on ylivoimainen

Et ole loppujen lopuksi kovin erilainen kuin asiakkaasi. Ilahdut, jos saat ilmaiseksi jotain hyödyllistä ja vieläpä tyylikästä. Sinua luultavasti ärsyttää, jos lahja on hyödytön tai helposti rikkoutuvaa krääsää. Toisaalta arvostat lahjaa ja muistat sen antajan, jos tämä vaikuttaa tuntevan sinut ja tarpeesi. Advertising Specialty Institute tutki viime vuonna promootiotuotteiden vaikutusta yli 7000 vastaajan kohderyhmällä.  Mittava […]