Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

markkinointi

Tilataan kyniä, karkkeja ja tissit

Suomalaisten yritysten luovuuden rajat ovat melko lähellä, kun puhutaan markkinoinnista. Insinöörivetoisena yhteiskuntana verkkosivujen tekstit alkavat jargonilla ja sama tyyli jatkuu kaikessa materiaalissa myyntikäynneistä tavaran toimitukseen ja laskutukseen asti. Ikään kuin tunteiden herättäminen ja muistijäljen jättäminen ei olisi sallittua. Kun suomalainen myyjä menee myyntikäynnille, jää hänestä usein jäljelle vain rasvainen pullapussi, hiukan kulmistaan rypistynyt esite ja […]

Giveaway-tuotteesta kansainväliseksi uutiseksi: olympiahuuma edistää hyvää asiaa

Ensi kuussa, tarkemmin 5. elokuuta, koko maapallo pysähtyy seuraamaan Rion olympialaisten avajaisia. Siitä vajaat kolme seuraavaa viikkoa kuluu televisiota seuratessa, kun maailman parhaat urheilijat ottavat mittaa toisistaan. Koko maailma pidättelee hengitystään, kun Usain Bolt tavoittelee kolmansia kultamitaleitaan kolmansissa olympialaisissaan, kolmessa eri lajissa: 100m, 200m ja 4 x 100m. Tällaista kolminkertaista triplakultaa ei ole kukaan koskaan […]

Vältä näitä: 4 yleisintä virhettä promotuotteiden valinnassa

Tuntuuko sinusta, että promootiotuotteenne eivät toimi toivotulla tavalla? Päätyvätkö hankinnat asiakkaiden sijaan täyttämään varastojen hyllyjä? Lue listamme yleisimmistä virheistä promotuotteiden hankinnassa ja katso, löytyisikö syy niistä! 1. Lahjasi on kiva, mutta ei hyödyllinen Promootiolahjan tarkoituksena on jättää kohderyhmään kuuluvan asiakkaan mieleen muistijälki, joka aktivoituu joka kerta kun hän näkee lahjasi. Parhaiten tämä onnistuu, jos lahjaa […]

Alkaisitko liike-elämän susijengiksi?

Viime aikoina Pohjolassa on tapahtunut kummia. Yhä useampi suomalainen on rohkaistunut ja paljastanut maailmalle, kenen joukoissa seisoo. Susijengi, Cheek, Huuhkajat, Vain elämää… Ironisen välinpitämättömyyden aika on ohi, iloinen fanituskulttuuri on taas täällä! Termin fanittaminen juuret ovat englannin kielen sanassa fanatic, kiihkoilija. Vaikka kiihkoilu-sanalla on hieman huono kaiku, yhteyden ymmärtää; Fanit kannattavat ihailemaansa asiaa kiihkeydellä, joka […]

Näe elämä ja liikelahjat uusin silmin

High Peak on Medilaserille pitkäaikainen yhteistyökumppani, jonka palveluun voi luottaa. Markkinoinnin kiireissä apuna toimivat laadukas tuotevalikoima ja personoitu, digitaalinen liikelahjakaappi. Medilaser Oy on Suomen suurin vaativaan silmäkirurgiaan keskittynyt yksityinen klinikka, jonka erikoisalaa ovat nykyaikaiset taittovirhe- ja kaihileikkaukset. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat ympäri Suomea. High Peak toimittaa liikelahjoja ja promootiotuotteita kaikkien 11 klinikan käyttöön. Oli näön ongelma […]