Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

High Peak

Giveaway-tuotteesta kansainväliseksi uutiseksi: olympiahuuma edistää hyvää asiaa

Ensi kuussa, tarkemmin 5. elokuuta, koko maapallo pysähtyy seuraamaan Rion olympialaisten avajaisia. Siitä vajaat kolme seuraavaa viikkoa kuluu televisiota seuratessa, kun maailman parhaat urheilijat ottavat mittaa toisistaan. Koko maailma pidättelee hengitystään, kun Usain Bolt tavoittelee kolmansia kultamitaleitaan kolmansissa olympialaisissaan, kolmessa eri lajissa: 100m, 200m ja 4 x 100m. Tällaista kolminkertaista triplakultaa ei ole kukaan koskaan […]

Ole persoonallinen ja jäät mieleen

Vuosi sitten jaoimme kanssanne ajatuksiamme liittyen kovin suosittuun viinilahjaan joulun alla. Asia on mielestämme edelleen ajankohtainen ja allekirjoitamme sen uudelleen. Otahan hyvä asento ja vaivu hetkeksi kanssamme ajatusleikkiin. Liikelahjaa antaessa lasinen valinta voi tuntua hyvältä ja turvalliselta. Assistentin pitkäripaisesta noutamat laatikot ratkaisevat lahjapulmat kätevästi ja helposti, ja kaikkihan pitävät viinistä. Vai onko sittenkään näin?  Aukaistaanpa lahjaksi saatu […]

Tunnelmia High Peakin kevätpäiviltä

High Peakin suosittuja kevätpäiviä vietettiin taas huhtikuussa Tampereella ja Espoossa. Tutustu täältä tunnelmiin! Kevätpäivillä riitti jälleen kuhinaa ja vipinää, kun ihmiset tutustuivat uutuuksiin ja verkostoituivat rennoissa merkeissä. High Peakin tuotevalikoimasta oli nostettu esiin muun muassa camo-tuotteita, joissa riitti erilaisia variaatioita. Näyttelyvieraille lahjoitettiin mukaan Sagaformin ToGo-mukin, joka kiinnosti kävijöitä runsaasti myös kaupanteon merkeissä. Hilpeyttä herättivät puolestaan esillepano-alustat, […]

Älä anna lahjaa täynnä tyhjää

Liikelahjaa antaessa lasinen valinta voi tuntua hyvältä ja turvalliselta. Assistentin pitkäripaisesta noutamat laatikot ratkaisevat lahjapulmat kätevästi ja helposti, ja kaikkihan pitävät viinistä. Vai onko sittenkään näin?  Aukaistaanpa lahjaksi saatu viinipullo. Tuoksussa on viime tippaa, persoonattomuutta ja massahankinnan hajua. Sävy on haalea ja väritön. Joukossa tummempia kohtia, joita on vaikea tunnistaa: Onko vastaanottajalla tai vastaanottajan perheellä […]

Tuote viestinviejänä – liikelahja mediana

Sisältömarkkinointi, some, markkinoinnin automaatio, abribussit, näyttötaulut… Mikä nykypäivän mediamixissa on liikelahjan rooli? Voiko liikelahja viestiä omaa tarinaansa? Voiko tuote toimia yrityksen omana mediakanavana? Markkinointiviestinnän viikolla entinen Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja, nykyinen Era Content Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Anu Nissinen puhui siitä, miten nykypäivänä menestyneimmät yritykset toimivat itse mediana. He luovat, jakelevat ja tuottavat arvokasta sisältöä […]