Huippujuttuja

Blogi suhdetoiminnasta, promootiotuotteista, liikelahjoista ja siitä, miten ne auttavat yritystä matkalla huipulle.

asiakassuhde

Lahjo kuin ammattilainen: Myyjän 3 kesävinkkiä!

Uudessa blogipostaussarjassamme High Peakin henkilökunta jakaa omia suosikkejaan ja asiantuntemustaan. Ensimmäisenä kysyimme Antti Koivulalta parhaat vinkit kesäsesonkiin. Kesä on kohta täällä, ja ajatukset alkavat siirtyä pikkuhiljaa kohti lomaa ja aurinkoa. Ennen vapaille kirmaamista kannattaa kuitenkin varata tovi sille, miten pysyä asiakkaan mielessä myös kesäkauden yli. Kysyimme Antti Koivulalta, miksi kesälläkin kannattaa lahjoa ja miten se […]

Hyvää joulua, blogin lukijat!

Asiakkaita on hyvä muistaa tasaisin väliajoin. Mutta jos teet niin vain silloin kuin muutkin, jäät helposti jalkoihin. Vuodenvaihde on perinteisesti aikaa, jolloin hoidetaan asiakassuhteita ja muistetaan henkilöstöä sekä yhteistyökumppaneita. Messuille mennään paitsi tutustumaan tarjontaan, myös hakemaan messutarjouksia ja joka toisella standilla jaettavia give awayta. Kullakin alalla ja yrityksellä on lisäksi omat sesonkinsa, jotka liittyvät suoraa […]

Älä sorru näihin liikelahjoja antaessasi: 4 yleisintä virhettä

Tilasit lahjaksi tyyriit ulkoilutakit, mutta edes henkilökunta ei tunnu käyttävän niitä? Lupaava liidi ei koskaan palannut asiaan joulutervehdyksen jälkeen? Kokosimme yleisimmät kompastuskivet liikelahjojen maailmasta. 1. Pilaat lahjan ylibrändäyksellä Liikelahja kertoo asiakkaallesi, että arvostat häntä ja aktivoi muistijäljen yritystäsi kohtaan joka kerran, kun hän näkee lahjan tai käyttää sitä. Erityisen hauska, tyylikäs tai hyödyllinen lahja saa […]

Tuote viestinviejänä – liikelahja mediana

Sisältömarkkinointi, some, markkinoinnin automaatio, abribussit, näyttötaulut… Mikä nykypäivän mediamixissa on liikelahjan rooli? Voiko liikelahja viestiä omaa tarinaansa? Voiko tuote toimia yrityksen omana mediakanavana? Markkinointiviestinnän viikolla entinen Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja, nykyinen Era Content Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Anu Nissinen puhui siitä, miten nykypäivänä menestyneimmät yritykset toimivat itse mediana. He luovat, jakelevat ja tuottavat arvokasta sisältöä […]